lördag 24 januari 2009

lördag

Godmorgon!

Mmm vad gott jag har sovit i natt, riktigt skönt att kunna sova ut! Drömde dock en konstig dröm, den handlade om Österrike, men det var ingen bra dröm. Kommer inte riktigt ihåg - kommer bara ihåg den där obehagliga känslan i magen. Fan vad störigt att jag inte kommer ihåg mer!

Gårdagen blev en fin dag. Mina och jag lunchade på Papadam (indisk mat <3!!) och det var mega gott och trevligt. Deras nanbröd är så sjukt goda! Sen simmade jag då med Linnéa men den historien tänker jag inte ta upp igen, det blir för pinsamt.

På kvällen kom lite tjejer i klassen hem till mig, åtta stycken tror jag (?) och vi umgicks med pizza, playstation och film. Mysigt! Sen somnade jag gott. Att simma gör att man bli helt trött i hela kroppen, men det känns bra!

Nu har jag precis ätit frukost och kollar ut i trädgården. JÄKLA VÄDER! Fy vad trist, jag och Markus som hade tänkt att vi skulle gå en långpromenad idag! Hur kul känns det nu liksom?!

PUSSI :*

Inga kommentarer: