lördag 18 juli 2009

18 juli

Kom på en sak som jag faktiskt bara måste nämna om vår lilla tripp till Bohuslän. Vi satt i bilen och när såg jag en rosa buss och ville stanna för att få en broschyr. Så, vi stannade och jag hoppade ut och sträckte mig efter en broschyr - men sen kör pappa fram för det kom någon bakom och så kör han på min fot!! Som tur var inte på tårna, men typ snett bakifrån, på hälen. Jag satt fast och blev skiträdd och skrek åt honom att backa. Kom loss och kollade foten, det var inte så farligt tack och lov. Men läskigt var det och jag grät nog mest på grund av rädslan. Sen under resten av tiden, om någon klagade, så sa jag; hallå? ni har ingen rätt att klaga, jag har faktiskt blivit överkörd!

Nu vet ni det, idag har jag jobbat från nio till halv fem och är helt slut. Fy fan alltså. På grund av finanskrisen drar de ner på personal och idag har vi fått kämpa som djur för att hinna till fyra, vilket vi inte gjorde. Vi har fått städa typ 25 rum var. Och folk är så jävla grisiga. Fy fan som det ser ut på vissa rum, helt galet. Imorgon väntar en likadan dag ... Så ikväll ska jag ta igen mig genom att äta gott och bara chilla med Markus.
Imorgon efter jobb ska jag träffa Amelie och vi ska äta på Mezo! :) Det blir fint tror jag!

PUSS!

1 kommentar:

markus sa...

ja nu kan du skryta med att ha blivit överkörd också ;)