lördag 4 juli 2009

<3

Jag hade världens finaste kväll igår. Allt var perfekt!
Markus och jag körde till Råå med picknick-korgen packad. I den fanns grillad kyckling, potatisallad, dricka och godis. Vi satt på en filt på stranden, åt, spelade kort och bara hade det mysigt. Sedan körde vi ett ärende till stan innan vi körde tillbaka igen och spelade minigolf tillsammans med massor av andra. Kö till banorna och massa glada (fulla) människor. Det var fin stämning och det var otroligt jämnt när vi spelade. Men tillslut förlorade jag med ett (jäkla) poäng. Då blev jag inte speciellt glad. Så Markus bjöd mig på en glass som tröstpris och vi promenerade bort till hamnen och piren där de spelades livemusik. Underbart fin kväll! När glassen var uppäten gick vi tillbaka till bilen, eller vi sprang för vi blev jagade av ollonborrar. Väl hemma kokade vi te och satte oss på min balkong och åt lite godis och spelade tiotusen. Som sagt, en helt fantastisk kväll. :)

Har jobbat nu på Stattenahemmet från tio till halv ett. Och nu ska jag äta innan jag måste köra till Scandic. Ska jobba till tio ikväll. Inte precis vad jag är sugen på ... Och min mobil har ingen nätåtkomst :s Vilket är sjukt tråkigt med tanke på all dötid jag kommer ha ikväll.

NU: Lunch på altanen!

PUSS!

1 kommentar:

AM sa...

Min mobil strular också :S