onsdag 1 juli 2009

life is wonderful

Att vara i stallet i morse var hur mysigt som helst, men så jäkla varmt. Det blev inte av att vi red på grund av värmen utan vi duschade av Emmas häst istället och fick även själva en dusch på köpet! Hästar är så fina djur och jag trivdes fint där bland dem, som alltid.

Väl hemma så möts jag av tre galna hundar. Min moster, och hennes man, är här med deras hund och det var lunchdags när jag kom hem. Efter lunchen åkte mamma, jag och Inga till sjukhuset och hälsade på mormor. Det är jobbigt att se någon nära att må dåligt men förhoppningsvis blir hon frisk snart! Väl hemma igen åt vi våfflor och sedan la jag mig på en luftmadrass i poolen och somnade nästan bums. Skönt!

Nu sitter jag här med ett glas rosévin i handen. Håller på att fixa mig lite inför kvällen. Ska ner till hampan med fina Katarina! Men först är det middag på altanen! Life is wonderful!


PUSS!

Inga kommentarer: