onsdag 1 juli 2009

:)

Bilderna i mitt förra inlägg togs idag när jag, Markus, mamma och pappa var i Melbystrand. Vi solade och badade, sov och läste. Och spelade tiotusen och strandtennis. Allt var frid och fröjd till Markus fick för sig att skjuta en strandtennisboll rakt på mig! Den träffade typ på bröstkorgen och det gjorde megaont, haha. Men efter ett dopp i det kalla vattnet gick det över :). Jag fick förresten världens fulaste bränna. Halva min högerarm är vit och den andra är röd/brun. Inte okej!

Efter en riktigt god middag här hemma (lax och potatissallad!) körde jag och hämtade upp Emma och Elin och vi körde till gröningen och träffade Annica, Emelie, Fredrik, Micki och Jonny. Det var regn påväg så vår planerade grillning på gröningen flyttades upp till vikingsbergsparken (?) och vi höll till i ett litet lusthus. Grillarna fungerade dåligt och jag var glad att jag hade ätit hemma för dem fick inte mat förrän typ tio/elva. Det var en skitmysig kväll trots regnet och vi satt och snackade, spelade och grillade till typ nu precis. Once again; sommarkvällar <3

Nu kollar jag på NCIS men ska snart sova och imorgon ska jag upp relativt tidigt för att hänga med Emma till stallet! Det ska bli så himla mysigt. Ska nog rida lite också. Det är helt sjukt längesen jag ens var i ett stall så det ser jag fram emot. Och så är det stallet som jag själv hade häst i, underbart! Blir nog en fin dag!

PUSS & GODNATT!

Inga kommentarer: