torsdag 9 juli 2009

jag börjar gilla Landskrona!

Nu är jag hemma i min säng efter en härlig kväll. Jag, Micki och Alexandra åkte till fina Elin och åt god mat och umgicks. Sedan gick vi in till stan (i Landskrona alltså..) och satte oss på Akropolis. Där var det ett band som spelade och mycket mysigt. Träffade Linnsi också :).
Nu påvägen hem satt vi och pratade om hur beroende man är av att läsa blondinbella, kenzas och alla andra stora bloggares bloggar. Det är nästan läskigt. Hur intressant är det egentligen? Men man blir liksom fast. Det är som en bok, som Alexandra sa, och man fortsätter liksom läsa hela tiden. Jag är sjukt fast i att läsa bloggar. Här på min dator, under fliken "bokmärken" har jag säkert femton olika bloggar som jag läser varje dag .. Pinsamt och galet men så är det.
Och jag är beroende av att skriva här med. Fast jag vet att det är få som läser och ingen som egentligen bryr sig (för man läser ju som sagt bara för att man "ska"). Och jag skriver inget viktigt alls, men jag måste skriva bara. Det är knäppt det här med bloggar.. Den absolut roligaste bloggen är iallafall; http://egoinas.se/
och så gillar jag att läsa http://storstadspojken.se/ (blondinbellas pojkvän!) Han har riktigt rolig humor.

Innan idag var jag på jättedåligt humör. Mest pms skulle jag tro. Så jag tog en lång dusch och sedan la jag mig på vår underbara spikmatta. Jag somnade bums. Det är så otroligt skönt och avkopplande att ligga på den. Och sedan mådde jag bättre igen.

Dags att hoppa i säng, jobb i morgon också, 9-15. Sen ska jag verkligen köra till Väla och på kvällen blir det Landskrona igen! Det är typ festival där så vi ska se på coola Timbuktu. Har hört att han är sjukt bra live, så det ska bli kul!

GODNATT, OCH PUSS!

Inga kommentarer: