torsdag 30 juli 2009

jag <3 karuseller

WIIIHOOO vad jag är glad nu! Fy så roligt det är att vara på tivoli! Det är bland det bästa jag vet! Vi har åkt allt som man kan åka, till och med små barnkaruseller. Haha, Markus och tjecken Jakub åkte tillsammans i sagoslottet. Så söta! Det fanns en ny karusell där som var heelt galen. Vertigo! Både mitt huvud och min mage höll på att vändas ut och in. Den snurrade verkligen åt alla möjliga och omöjliga håll. Och när jag och Linnéa åkte en som heter draken snurrade vi kanske fem varv efter varandra. Snurrigt och helt galet som sagt!
MEGAFIN DAG! Och nu ikväll var det tal om utgång men jag är helt slut. Ska hoppa i säng alldeles strax. Var hemma strax innan tio. Tycker synd om Markus som också har varit igång hela dagen, men han börjar jobba om en timme. TÄNKER PÅ DIG ÄLSKLING! <3

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS
på Linnéa, Markus och Jakub som gjorde min dag!

1 kommentar:

Linnéa magnifik. sa...

PUSS på en super dag!