tisdag 21 juli 2009

uppdatering

Vilken fin dag!
Vaknade hos Markus och efter frukost och så stack vi hem till mig för att byta om till löparkläder. Vi sprang en runda nere i dalen men Markus knä mådde inte så bra så det blev inte så långt. Ganska duktigt av oss ändå, tycker jag! Efter en dusch och lite lunch cyklade Markus hem och jag fortsatte ner till Fairflex. Jobbade och pratade med pappa lite innan Markus kom dit och vi CYKLADE till Sofierokiosken. PUH. Där åt vi glass i solen innan vi cyklade hela vägen hit (till Markus) igen. Nu håller vi på att laga mat - lax, potatis och nån dillsås. Min mage kurrar så det ska bli riktigt gott.

Och vet ni vad vi ska göra ikväll? SE HARRY POTTER! Jag längtar! Var en Harry Potter-nörd innan men den här har jag faktiskt inte ens läst. Men det borde väl bara göra att filmen blir bättre?

Nu vet ni vad jag har för mig,
PUSS!

1 kommentar:

markus sa...

MYCKET fin dag! :D. (förutom knät då)