torsdag 9 juli 2009

timbuktu

Jobb var skit idag. Jag hade ont i huvud, hals och mage och det var bara piss. Så direkt när jag kom hem stack jag till väla och tröstshoppade och kom hem med tre par trosor och två tröjor och ett linne. Med de fynden, och en powernap så var jag pigg och glad igen och nu peppar jag med Timbuktu på högsta volym på spotify! Blir snart hämtad av Katarina och vi, plus Micki och Jonny drar till LA för att träffa Elin och Robin. Det kommer bli en fin kväll, i´m sure!

SOVMORGON IMORGON, så jäkla gött! Sen börjar jag jobba antingen 14 eller 17. På lördag drar min baby och jag till finaste Köpenhamn och firar att vi har varit tillsammans i 18 månader, alltså ett och ett halvt år. AH, så himla underbart. Du är den finaste människan jag någonsin träffat, älskling. <3

PUSS!

Inga kommentarer: