tisdag 28 juli 2009

.

I'M BORED!

Är hos Markus men han var trött eftersom han var ute igår och har redan gått och lagt mig. Jag är också lite halvtrött men inte sovtrött så jag sitter uppe. Kollar lite på tv. Hade varit skönt att ha min bok här, men icke. Vi kollade på den väldigt töntiga filmen "A Cinderella Story" innan. Har sett den tidigare, men det fanns inte något som var mycket vettigare.


Längtar till torsdag! Jag, Markus, Linnéa och hennes tjeck(ier?) ska till finaste copenhagen och åka karuseller på tivoli! WIHO! Ska bli så roligt!


På fredag ska jag leta jobb, leta jobb, leta jobb, leta jobb och sen är det fest på kvällen. Men jag måste ha ett jobb till i höst! Jag håller på att avlida. Det löser sig för en efter en och här står jag själv kvar utan en aning om vad jag ska göra. Linnéa flyttar, Katarina flyttar, Mina&Annica flyttar och Fille, Stoffe och Frick har ryckt in i lumpen. Känns ganska så hopplöst. Man får ju inget jobb hur mycket man än söker, och jag kom inte in på danskakursen jag sökte i Lund. Det är precis såhär jag inte ville att mitt liv efter studenten skulle bli. Jag har ju verkligen lyckats... BLÖ :( Jäkla skit.

Usch nej vilken dag det har varit. Ska kolla lite på tv nu innan jag kryper ner till Markus, och sen imorgon ska jag och Elle hitta på nåt innan jag ska jobba.

PUSS!

Inga kommentarer: