tisdag 14 juli 2009

Bohuslän ... here i come.

Helt seriöst, Sara OCH jag har packat ner alla kläder vi ska ha med i en miniliten typ träningsväska. Okej, det är bara onsdag-fredag men ändå, jag har aldrig någonsin haft med mig såhär lite på en semester. Hoppas jag inte spiller på något för då har jag inget att byta med ... Ska strax packa det allra sista och sen hoppa in i duschen och sen sova så att jag är pigg imorgon. Jag ska nämligen köra, kanske inte hela vägen, men en bit i alla fall.

Datorn får följa med så att vi kan lyssna på musik och kanske kolla film. Finns det internet är det ju alltid trevligt också. Dock tror jag inte det, verkar som om vi ska bo typ megalångt från civilisationen. Och så ska jag läsa boken "Gåtornas palats" av Dan Brown. Jag har älskat alla de andra böckerna jag läst av honom så denna är nog också bra.

Vi kommer hem på fredag, antagligen på kvällen eftersom vi nog ska in om Göteborg och äta middag innan vi kör hem och sen är det jobb lördag och söndag. Ha det så bra allihopa, vi hörs! Saras kamera med nya objektivet hänger med så jag hoppas vi har med oss några fina bilder hem!

PUSS!

Inga kommentarer: