torsdag 30 juli 2009

Ellebellebi! :)

Idag har jag umgosats med Ellebellebi! Vi träffades på GA och sen gick vi ner mot stan och så blev vi sugna på våfflor. Då gick vi hela vägen till pålsjöskog och det mysiga lilla cafeét där mitt i skogen. Det var en bra bit att gå och det resulterade i två dumma skoskav på mina fötter. Men det var trevligt, och väl där fick vi i oss riktigt smarriga våfflor och vars en kall cola. Kalaset stod Elle för som en försenad födelsedagspresent till mig och så fick jag ett jättefint armband som hon köpt i Spanien! Love it! Sen tog vi faktiskt bussen tillbaka till stan, letade lite efter en lämplig mobil till mig och sen tog vi vars en kopp te på Graffiticafé innan jag begav mig till jobb klockan fem. Riktigt mysig dag! Det var längesen vi umgicks så mycket bara vi. Det gillas!
Jobbade 17-22 och nu är Markus och jag hos mig och slöar bara. Imorgon ska vi upp tidigt och steka pannkakor att ha med som picknick till Köpenhamn! Det ska bli så himla roligt att åka massa karuseller. Jag blir som ett litet barn när jag kommer i närheten av ett tivoli! Det kommer bli en fin dag!
PUSS!



Inga kommentarer: