fredag 24 juli 2009

24 juli

Jag tror jag börjar bli sjuk. Hela dagen på jobb igår var jag helt febersvettig och mådde helkonstigt. Och det är samma nu. Efter jobb igår var det i alla fall kräftskiva hos Emelie för att fira hennes födelsedag. Kräftor och vin, det satt fint minsann. Blev en kort runda på festivalen också, men jag var hemma redan vid ett och det var skönt.

Ska snart äta pizza med några kompisar, är det tänkt. Och sen är det jobb hela kvällen. Känner dock att jag egentligen behöver stanna hemma och vila och se till att inte bli sjuk. Men så funkar det ju inte, har man ett jobb att sköta så har man...

Ikväll spelar Miss Li på festivalen och jag är ganska så ledsen för att jag missar henne. Den enda artisten som jag verkligen vill se på festivalen, och så spelar hon när jag jobbar. Kul.

Nu ska jag duscha av mig och packa ihop mina grejer för dagen.
PUSS!

Inga kommentarer: