tisdag 7 juli 2009

SARA 17 ÅR :D

Min syster fyller sjutton idag och det har firats med god mat på Råå Hamnservering! :) Mycket trevligt och nu här hemma har vi precis ätit kladdkaka samtidigt som Michael Jacksons minnesstund har varit igång på tv:n. Jag satt och halvsnyftade lite där i soffan när hans familj pratade. Och nu lyssnar jag på fina "heal the world" och har gåshud på hela armarna.

Ska strax fixa ett inlägg med massa bilder från när vi var på Råå. Sara fick ett nytt objektiv i födelsedagspresent som vi testade, men vet inte riktigt hur bra det blev. Nästa inlägg, som sagt..

Jobbade idag, och det var helt okej. Jag var tillfreds och funderade mycket. Ska nog skriva ett inlägg om alla tankarna som kom upp där. Handlade mycket om alla mina arbetskamrater, med så otroligt många olika bakgrunder och upplevelser i bagaget. Men det tar vi i ett annat inlägg! Imorgon är det jobb igen, och på torsdag och fredag med. Kanske lördag. Men jag ska vara glad att jag i alla fall har ett jobb. :)

PUSS!

1 kommentar:

markus sa...

Hoppas du har haft det trevligt idag! Saknar dig <3