fredag 24 juli 2009

scary

Hur kul är det sluta jobba klockan tio och ha en pojkvän som börjar klockan elva? Riktigt jävla tråkigt, ska jag berätta.

I alla fall, så ringde Markus mig nyss. Jag är helt ensam hemma, inte ens några hundar och så är det första han säger när han ringer; Jag ringde nyss, men det var upptaget!
UPPTAGET? Jag höll på att smälla av. Om det är upptaget och jag är ensam hemma så måste det ju betyda att någon annan också är i mitt hus. Fy fan. Jag är så himla paranoid och lättskrämd så det var inte alls vad jag behövde höra. Men förhoppningsvis (jo, det var så!) så är det bara nätet som det var något fel på. Många som ringer nu när det är festival, kanske.

Ah. Inte kul i alla fall. Jag sitter här och kollar på film, äter popcorn och dricker te. Orkade inte gå ner på festivalen efter jobb. Är som jag sa innan lite krasslig och så var det ju kallt ute. Och så börjar jag nio imorgon igen. Jaja, ska kolla klart på filmen och sen hoppa i säng, för tusan vad trött jag är. Att jobba sjuk är ingen höjdare. Jag frågade förresten en tjej i receptionen om det var några kändisar som bor på hotellet nu när det är festival, men det var det icke. Tusan att jag inte jobbar på tyo Marina Plaza eller Grand Hotell...


Hoppas ni har det najs ikväll!
PUSS!

Inga kommentarer: