måndag 27 juli 2009

money ...

Jag är van vid att ha studiebidraget plus lite pengar till från fairflex och ung omsorg att leva på i månaden. Men nu när jag har jobbat lite mer på i alla fall ung omsorg, har tagit studenten och jobbar på scandic så rullar det in en hel del mer pengar och just nu har jag alldeles för mycket för mitt eget bästa. Jag får en känsla av att jag har råd med allt, vilket jag såklart inte har för så mycket är det ju inte. Bara mer än vad jag är van vid. Så idag gick det några hundra på en väska och lite pärlor och nu ikväll kunde jag inte hålla fingrarna i styr så jag klickade hem ett superfint armband från chicy.se. Och på torsdag ska jag till antingen bakken eller tivoli i köpenhamn och där kommer det också spenderas. Ah, jag måste lära mig att spara.

Nu ska jag gosa ner mig i sängen,
PUSS & GODNATT! :)

1 kommentar:

markus sa...

ja du får hålla i plånboken lite ;). Snygg din blogg har blivit! PUSS :*