söndag 26 juli 2009

26 juli

Jag sitter i soffan med en filt omkring mig och äter en stor och god frukost. Och vet ni vem som ligger i min säng och sover så sött? Markus! :) Han var gullig och kom till mig i natt när han hade jobbat klart. Så nu på morgongen har jag njutit och varit så glad över att bara få vakna bredvid honom.

Gårkvällen spenderades först med Markus. Vi strosade runder och kollade på allt folk och så. Och det fanns ett litet marknadsstånd där de sålde massa fina pärlor i lösvikt. Jag köpte hem en hel del så jag ska försöka göra ett armband nästa vecka. Har länge sagt att jag vill testa göra smycken, och där var så fina igår så jag kunde inte låta bli. Och billigt var det också! Jag var dock på uselt humör igår .. Vilket Markus som vanlig fick ta skiten för. Dumt av mig, förlåt älskling :* När han stack och jobbade så mötte jag upp Elle och Steffi och vi placerade oss på Docken med vars en cider. Det kom och gick lite folk, och vi kom och gick också lite men mest var vi där och det var en trevlig kväll. Lite kall dock.

Det var alles! Idag ska jag bara gosa med Markus och sen så måste jag köra ut till lilla Allerum och klippa mormors gräs.

PUSS!

Inga kommentarer: