söndag 5 juli 2009

va?

Trött trött trött... De ringde från hotellet innan idag och sa att jag kunde börja fem istället för två, vilket jag tackade för. Jag hade varit död nu om jag hade jobbat från två. Det var helt okej på jobb idag, mycket att göra. Knäppa japaner och tyskar fanns där dock. Och jag vill söka jobb i receptionen. Så det så.

Imorgon är jag ledig från hotellet men jobbar på både fairflex och stattenahemmet, hurra. När ska jag få sova?! Jobbar dag tis, ons, tors och sen kvällen på fredag.
På lördag har jag och finaste Markus varit tillsammans i ett och ett halvt år, galet. Men så jäkla underbart. Han är det bästa jag vet, min baby.

Vad mer? Bio imorgon kanske, baksmällan eller vad den heter? Den verkar kul, och jag är sugen på biopopcorn. Min syster fyller år på tisdag. Lillen blir 17 år, hjälp. Jag lyssnar på fina håkan hellström och hjärnan vill dansa men kroppen orkar inte. Vad osammanhängande detta blev. Men jag hänger inte riktigt ihop just nu. Och så är jag så himla trött. Plus pms. Kul.

Förresten, vad händer med min campeonmail nu när jag inte går på campeon längre? Hoppas inte den tas bort, det hade varit sorligt. Och jobbigt eftersom många mailar till den. Måste jag kanske inse att jag inte längre går i skolan? Fy.

Jag saknar många gamla kompisar som man lixom glider ifrån sådär jobbigt. Varför kan man inte vara bättre på att ta hand om sina vänner?

Nej, sängen kanske. Jag är för trött för detta.
PUSS!

Inga kommentarer: