fredag 10 juli 2009

VARNING, världens klagoinlägg.

Alltså faaan jag har helt seriöst fått en blåsa på en av mina halsmandlar och det gör så jääävla ont. Hela tiden. Både när jag sväljer och när jag inte sväljer och framförallt när jag äter. Och så har jag så sjukt ont i ryggen efter flera dagar på jobb, orkar inte stå upp alls längre. Inte ens spikmattan hjälper. Och av jobb har jag fått ont i armbågar och knän också. FAN FAN FAN. Och mitt huvud har hållt på att sprängas heela dagen. Jag tror jag har migrän, det är så att ögonen tåras och jag blir helt svag. Och en ynka liten ipren hjälper inte heller såklart. Utöver allt detta har jag världens mensvärk. Fy faan vilken dag. Och jag har inte träffat Markus på evigheter och Köpenhamn imorgon blir antagligen inte av. KAN MIN DAG VARA VÄRRE ELLER?

JAG DÖR, fy fan vilken dag. Nu ska jag gå och lägga mig och sova bort hela jävla dagen imorgon. :( :( :(

Inga kommentarer: