måndag 13 juli 2009

kalas x 2

Det var en fin dag igår med mycket släkt och god mat! Först var vi i Annelies megastora och fina lägenhet och firade henne och sedan körde vi hem till oss för att fira Sara. Jag, Sara, Lisa, Kajsa, Markus, Stoffe och Annelie spelade black jack, hehe, och lite tiotusen. Fint ska det vara!
Nu idag har Markus och jag varit en sväng på väla och sen jobbade jag nere på fairflex. Nu är jag hemma och pausar lite och så börjar jag jobba nere på hotellet klockan fem. Jobbar även imorgon kväll sen så åker la familia till Hunnebostrand. Ligger lite utanför Smögen typ, där uppe i Göteborgs mysiga skärgård. Det ska bli skönt att komma bort lite. Nej, dags för en powernap på spikmattan. PUSS!





1 kommentar:

markus sa...

det ser verkligen ut som att vi bara har ett par ben tillsammans på den ena bilden! xD