fredag 17 juli 2009

i´m back

Jag är hemma från fina Bohuslän nu. Där var riktigt fint faktiskt men tristessen hann ifatt mig tyvärr. Nu ikväll hade jag tänkt mig en myskväll med Markus men så blev det inte så jag sitter mest här och tycker synd om mig själv. Ska jobba imorgon också.. Orkar inte riktig berätta om vår lilla resa men en sak kan jag berätta; igår när vi var i Smögen så åkte jag, Sara och pappa på en båttur, typ. En ribbåt som går i, vad var det .. 65 knop? (alltså sjukt snabbt) Vi fick på oss flytvästar och skidglasögon och fick en säkerhetsgenomgång och sen bar det iväg ut. Jävlar vad snabbt det gick och eftersom vågorna var tre-fyra meter höga hoppade vi skitmycket. Helt galet var det, och så himla roligt. Man fick en sån adrenalinkick!! Lätt det bästa på dessa tre dagarna..
Bilder kanske kommer senare eller en annan dag.. Nu ska jag chilla lite bara.
PUSS!

1 kommentar:

markus sa...

tänker på dig <3