lördag 11 juli 2009

ett och ett halvt år tillsammans älskling!

Jag mår inte lika dåligt som igår, tack och lov, men jag har fortfarande fruktansvärt ont i halsen/munnen. Det är helt sjukt och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Efter många om och men, lite tårar och massa kärlek kom vi äntligen iväg till fina Köpenhamn idag. Vi åt på en jättemysig restaurang, strosade på ströget, hälsade på i christiania, åt glass på torget, tog en smoothie och myste runder lite till. Sedan sov jag hela vägen hem, i princip. Det var fint som sören, förutom att blåsan eller såret som jag har i halsen gör att jag inte kan pussa på Markus. Nu ikväll ligger vi nerbäddade i soffan och bara gosar och kollar på film.
Vilken fin ett och ett halvt årsdag det är. Jag älskar dig Markus, mest i hela världen.

Imorgon väntar jobb och kalas för min syster Sara och min kusin Annelie. Hurra!

PUSS & NATTI!

1 kommentar:

markus sa...

Det var en megafin dag! ÄLSKAR DIG JESSICA! <3