söndag 30 november 2008

första advent

Helgen är över, och min dag har spenderats ute i Viken hos Linda. Umgåtts med släkten, käkat och sen hjälpt Linda med 8 små föl. Sjukt söta!
Tog bussen in till stan sen och träffade Elle för en sväng på julmarknaden. Mysigt som bara den, och att umgås med Elle sitter ju verkligen aldrig fel! Det är vi två mot resten :*.
Stackars Markus sitter hemma och är sjuk, så eftersom jag är en så snäll flickvän köpte jag en donut (stavas det så?) och åkte hem till honom med den. Han blev glad och sen bara myste vi lite. Jag har saknat honom i helgen!

Elle och jag pratade om teatern. Det blir nog att vi slutar. Peppen finns där inte och att lära sig manus till imorgon? Glöm det, haha, jag kollade lite på pappret nu. Men palla?
Så om det inte händer något kul där snart så is this goodbye.

Förresten, jag vill ta studenten nu! Vet ni vad Linda ska göra? (jag är såååå avundsjuk..) Först nu om en vecka åker hon till New York i tio dagar med två kompisar, sen hemma över julen och sen åker hon iväg till Thailand i nästan en månad, och sen när hon kommer hem är det bara typ en månad tills hon åker till USA för att vara au pair i ett år. Det låter som en dröm i mina öron... Jag ska i alla fall försöka spara ihop så jag kan åka till USA och hälsa på henne, hon kommer nämligen få en alldeles egen våning där!

Helgen har i det stora hela varit fin. Lisa är fin och min klass är nog det bästa som finns.
Finns bilder på facebook!

Puss på er, nu ska jag käka en lussebulle och sen sova!

Glad första advent, förresten :*

1 kommentar:

Anonym sa...

det stavas donut ja :). TACK HJÄRTAT <3