lördag 1 november 2008

dagen efter

idag känner jag mig så tragisk. så patetisk och fy vad jag skäms.
jag var berusad igår. berusad som aldrig förr och jag hade inte kontroll alls. det var sjukt obehagligt och jag är så besviken på mig själv för jag har alltid annars varit så stolt över att jag
"aldrig varit så full att jag spytt eller haft minnesluckor".
men visst fan kom den dagen då jag inte längre kan vara lika stolt.

och vet ni vad det bästa är? JAG ÄR PÅ JOBB NU!!!
kunde jag inte valt ett lite bättre tillfälle att göra såhär på liksom?

men festen var fin, mycket fin! och alla var utklädda och snygga.
jag hade faktiskt skitkul, fram tills det att jag skulle hem ungefär.

och idag ... dagen efter. vilken morgon markus och jag hade! kunde knappt resa oss från sängen på grund av den jävla huvudvärken. och frukost kunde jag inte äta. och har fortfarande inte gjort.

hujedamig alltså, detta kommer bli en låååång dag på jobb.

Inga kommentarer: