lördag 8 november 2008

trött jessica

Vad skrev jag sist? Jo just det, att Obama blivit president. Jag, precis som resten av världen, hoppas nu på honom. På förändringar. Jävlar vilken press den mannen borde ha på sig! Hoppas han klarar det... Sen får vi också hoppas att alla hans säkerhetsvakter gör sitt jobb ordentligt, man vill ju inte att han ska gå och bli skjuten! Nej, jag tror på honom och jag tror han kommer klara denna ofantligt stora ledarroll sjukt bra! Go Obama!!

Mig själv och mitt liv har inte hunnits att påverkas än av den stora förändringen. Dock kan det bero på att han inte blir president "på riktigt" förrän i januari eller vad det är, eller på grund av att jag, i lilla Sverige, är obetydlig till tusen för en så mäktig man som Barack Obama.
Äh, vad jag ska komma till är att mitt liv flyter på som vanligt. Jag är för det mesta väldigt trött, vilket är konstigt för jag sover himla mycket. Nu tillexempel, jag ligger i min säng, klockan tolv på en fredagskväll och ska sova. Jag längtar till och med efter att få sova. Sova är nämligen det absolut bästa som finns.
Annars.. jag umgås med Markus så ofta jag hinner, jag går i skolan och jag umgås med vänner. YEEEY, vilket sjukt händelserikt liv jag har! Jag borde skriva en helt påhittad livshistoria istället, typ;
"Jag ska festa med Paris Hilton ikväll! En vanlig kväll i mitt liv. Jag brukar ju träffa kändisar, använda dyra designkläder och få gratis sprit på alla tillställningar jag går på. Fast jag går ju såklart inte på alla jag blir bjudna på, nej det skulle jag ju aldrig hinna eftersom jag får såååå många inbjudningar. hihihihi. Och just det, jag ska hälsa från Brittan, she says hi! Nej nu måste jag kila mina darlings, min lilla golvmoppshund (som bara är SÅ söt) ska ut nu. Ciao, puss puss puss puss!"
Det har jag ingen som helst aning om vart det kom från, jag tror jag börjar bli trött och att det kanske är dags för mig att säga godnatt?
Ja, så får det bli. Blir tomt här i natt, Markus är inte här så jag kan trängas med honom vilket jag har fått de senaste nätterna. Men jag klarar mig! Så natti natti :)

Inga kommentarer: