måndag 17 november 2008

kärlek

Lisa är en person jag verkligen uppskattar. Vi kommer överens så bra och vi förstår varandra så bra och det känns liksom så himla skönt att umgås bara. Iallafall, förhoppningsvis ska vi umgås på lördag.
BARA VI OCH INGA KILLAR! That's the deal!

De senaste dagarna har jag vid fyra tillfällen fått se hur jävlig kärleken kan vara, och jag hatar det.
KÄRLEK - bara lyssna på ordet, det är något fint och vackert och det ska inte vara några problem!! Jag blir så ledsen när mina vänner, och jag har kärleksproblem. Stora som små, det är a pain in the ass!

Det verkar verkligen inte som om det är någon bra kärleksperiod just nu...
Nog om det, tack och lov har jag inte fått mina drömmar krossade än - bara fått min högsta dröm uppfylld; true love! Och även det bästa förhållandet har sina svackor, det kommer man inte undan. Så ge inte upp, kära vänner. Kärleken finns!


VAD JAG EGENTLIGEN SKULLE KOMMA TILL VAR;
Grattis på artonårsdagen VÄRLDENS BÄSTA ELLE!
"världens bästa elle" har liksom blivit ett uttryck för mig, du är verkligen världens bästa!
och jag hade inte klarat mig utan dig!
Du har varit en del i mitt liv så länge nu och det är jag så tacksam för.
OCH KAN DU FÖRSTÅ ATT DU ÄNTLIGEN ÄR MYNDIG? Det är ju helt underbart!
Du är fri att göra precis vad du vill, och gör det Elle! Gör vad tusan du vill och lev livet!
GRATTIS, verkligen grattis! Och massa hurraaaa!
I love you! :*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket babe, både för gratulationen och ditt stöd igår. Du är med den bästa, fast den bästa Jesscia! Jag älskar dig och är så himla glad att vi itne glidit ifrån varann utan fortfarande kan snacka om precis allt. Fortsätt vara den du är. <3<3

Anonym sa...

Our love will endure even the hardest of times <3