söndag 2 november 2008

höstlov

hej bloggen!
nu är det söndag, vilket betyder att det är min allra sista höstlovsdag någonsin. jag är så glad idag, för mitt lov har verkligen innehållt allt jag vill att ett lov ska innehålla. igår efter en helvetesdag på jobb hade jag överenergi och städade hela övervåningen grundligt! fan vad bra jag är! på kvällen var det filmkväll hos frick med fina vänner. eftersom det är halloween var det skräckfilm som stod på schemat. fy tusan vad det var obehagligt! elle, nadja och jag gömde oss mest hela tiden och killarna var dumma och skrämdes. efter skräckisen blev det att vi kollade på "300", faktiskt en väldigt bra film! väl hemma blev jag och markus bjudna på äpplepaj och sen somnade vi sött.

i morse fixade jag och min man ihop en stor härlig frukost, dukade i vardagsrummet och satte igång filmen från österrike. det var fint och mamma kom och höll oss sällskap och var lite avundsjuk för att hon inte ska följa med. jag förstår henne!
efter frukost gick vi ut på en mysig höstpromenad.

har egentligen inte så jättemycket att skriva. jag njuter av min sista lediga dag, och det ska jag fortsätta med. pus på er!

Inga kommentarer: