onsdag 12 november 2008

njuta

Jag sitter här med kvällens kopp te och lyssnar på bra musik och njuter lite. Njuter av att äntligen kunna koppla av och andas lite. Det har varit en lång dag. Först skola med prov, därefter plugg på körskolan, körlektion, RKUF-möte och sen äntligen hem. Här hemma fortsatte dock plugget, men det gjorde inget för jag hade Zäta som sällskap. Hon sprider en sån glädje den lilla sötnosen! Jag borde gå och lägga mig, för jag är alltid så trött under dagarna. Sover för lite och är vaken för mycket.

Imorgon efter skolan har Katarina och jag möte med Ung Omsorg. Ska bli trevligt! På fredag har vi ett möte med en pastor, Alejandro tror jag han hette. Från Ramlösakyrkan, en del av samfundet evangeliska frikyrkan. Jag känner mig så vuxen när jag går på möte, det är kul!

Nej, nu ska jag pussa Alice och Zäta godnatt och sen somna gott! Saknar dock att ha Markus vid min sida. :*

Inga kommentarer: