söndag 23 november 2008

helgen

Åh vilken härlig helg detta har varit!
Biomys med Markus igår, filmen Twilight som sagt och den var verkligen jättebra! Gillade den riktigt mycket! Efteråt begav vi oss hem till mig och kollade lite mer på film och bara njöt av varandras sällskap. Imorse fortsatte vi att bara vara och det har vi gjort hela dagen! Längesen vi umgick såhär mycket och jag älskade varje sekund av denna helgen. I eftermiddags tog vi oss ner till Råå för lite gospel och julmarknad. Kallt som in i bänken, men julstämningen fanns där och den gillar vi! Träffade Lisa och Stoffe bland annat och det var trevligt :*. Efter tomtetåget var vi så kalla att vi nästan dog och stack hemåt igen. Var för sig dock. Hade varit skönt med Markus här nu för jag fryser nämligen fortfarande, kan inte få upp värmen!

FIN HELG, alltså! Men nu kommer söndagsångesten krypande. Och jag nästan hatar mig själv för min dåliga planering. Jag har en estetuppgift som tydligen ska in idag (jag trodde det var tills tisdag), och den har jag såklart inte gjort och jag har ingen idé så inte kommer den bli gjord ikväll. Jag har inte pluggat någon naturkunskap trots att det är prov på onsdag fast att jag vet att jag knappt har tid varken imorgon eller på tisdag. På rikigt, detta provet blir ett IG-prov. OCH, en sak till. Körlektion imorgon och jag har inte pluggat teori. En sak till förresten, teater imorgon (vilket jag verkligen inte vill) och jag har inte pluggat manus. SKJUT MIG TACK.

Och med allt det sagt, tror ni jag kommer plugga ikväll?
ICKE, jag ska kolla på film och skita i allt annat.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är klar med min naturkunskap nu ;)