söndag 16 november 2008

fullt hus!

Hej och förlåt för dålig uppdatering igår!
Det var fullt hus här hela dagen så jag hade inte riktigt ro till att sätta mig ner och skriva.

Det började med att min morbror, hans sambo och mina två kusiner kom
hit, sen kom min moster, hennes man och deras hund, sen kom farmor och sen kom mormor... PUH! Alla ville se lilla Zäta såklart!
Det var så kul för min mosters hund är två år och är fortfarande lite va
lpig, så hon och lilla Zäta lekte hela dagen! Den lilla bet den stora i läppen, öronen, benen och överallt! Men kul hade dem!

Jag pluggade lite igår med, men det gick inte så bra. Hade som sagt inte så mycket lugn och ro! På kvällen blev det en god middag och sen tog jag, Sara och Håkan med oss vildhundarna på en promenad och passade på att köpa godis till kvällens film! MUMS!

Det var hur min dag såg ut, ungefär. Ganska skön faktiskt och att umgås med släkten är alltid trevligt!

Nu ska jag strax fixa mig lite sen ska Katarina och jag på gudstjänst i Ramlösakyrkan. Intressant!

Annars idag blir det lite plugg, övningskörning och kanske umgosandes med Markus!
PUSS

Liten mot stor!

Inga kommentarer: