måndag 10 november 2008

rubrik?

Jag har glömt att berätta en sak för er;
I lördags när jag och Linnéa var på väla så var där en annan kul typ där. Guess who?
JOHAN GLANS!
Han satt och signerade men kön var lång och vi var trötta så vi stod och smygkollade på honom ett litet tag bara!

Något mer att berätta?
Har varit en lång dag idag - körkolan, skolan, hem och vända, teater och sen träning. Efter träningen gick jag, Kajsa och Lisa hem i ösregn. Mindre kul!

Jag borde plugga ikväll, men jag har glömt hur man gör. Och jag har inställningen att det inte gör något om jag inte gör läxan. Dåligt dåligt!

BÄSTA; Zäta kommer hem imorgon!! Jag ska äntligen få en hundvalp! Jag har längtat sen jag var tre! Det är en STOR dag imorgon! Både för att Zäta kommer hem men även för att Markus och jag har stått ut med varandra i 10 månader! Haha, det ni! <3

Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår inte hur vi lyckas <3
Ska bli kul med zäta! ;D

Anonym sa...

Ja hur pluggar man ? Kan inte längre...tragiskt och jobbigt men sant.
Åhh hur sött som helst ! :D