tisdag 11 november 2008

Välkommen hem!

Åh, välkommen hem Zäta!

Vår valp har kommit hem och hon är sötast i världen.
Att plugga när man har en sån liten sötnos som hela tiden tigger om ens uppmärksamhet är dock inte det enklaste. Alltså kommer det "oförberedda" rättskunkapstestet imorgon gå och skogen.

Imorgon, förutom skola så blir det en körlektion och ett möte med RKUF. Och seeeen efter allt det får jag komma hem till valpisen. Jag är helt kär i henne, hon är så fin! Det blir typ som att ha en bebis, och det är ju bara så mysigt!

Förlåt mig rättskunskapen, en annan gång får jag lyckas bättre!
Och förlåt mig Markus, Zäta har tagit all min uppmärksamhet idag!
Och förlåt mig bloggen, jag ska sluta tjata om
VÄRLDENS FINASTE VALP!

Puss och godnatt, läs Isabels blogg om ni vill läsa om Julia, en klasskompis till mig, som är stolt skåning!
http://bellsibellsi.blogspot.com/

Inga kommentarer: