torsdag 13 november 2008

speed dating

Trots mitt MVG i grafisk kommunikation A, så suger jag ganska rejält på det här med design.
Tills jag tar mig i kragen ännu en gång, eller ber någon snäll själ där ute om hjälp så är det såhär min blogg får se ut!

Idag hade vi speed dating på engelskan! Roligt med sånna lektioner där man slipper att bara sitta och lyssna!
Efter skolan var jag och Katarina på möte med Oskar och Benjamin. Blev intervjuade en och en av Benjamin samtidigt som den andra satt och småsnackade med Oskar. De är så trevliga båda två! Och som det ser ut nu blir Katarina och jag gruppledare eller kanske regionschefer för Ung Omsorg i vår! Oskar har bott i Kroatien i någon månad och gav mig massa tips på hur man ska göra om man har lust att bo där och så. Det är ju faktiskt ett av mina favoritland så why not? Jag vill så gärna ut och resa nu, se världen! Efter studenten tänker jag jobba som ett svin och sen bara resa bort i massa månader. Leva på riktigt liksom! Åh jag längtar!

Annars har det inte hänt mycket, jag tog en power nap när jag kom hem och vaknade med smink i hela huvudet. Nyss ätit middag och ska strax ta tag i allt plugg.

Puss&Kram

Inga kommentarer: