onsdag 26 november 2008

pip

Det känns som om hela min dag har bestått av naturkunskap och jag gillar verkligen inte naturkunskap så då kan ni tänka er hur kul jag har haft det idag.

Utöver det så har jag ont i huvud, mage och fot.
Snart får jag väl ont i öronen med eftersom Markus och Zäta busar för fullt här bakom mig. Vem kom på att ge hundar pip-leksaker egentligen?

Markus och jag har lagat mat, och vi lär nog inte bli några mästerkockar precis men onsdags-kvällsmat klarar vi mycket väl av och det var faktiskt riktigt gott!
Ikväll när vi inte passar Zäta längre ska vi kolla på en film och det ska bli så skönt. Jag är trött så risken finns dock att jag somnar ganska snabbt, men vi får väl se.


Nu fick jag precis reda på att Markus gav Zäta den där förbannade pip-leksaken med flit. Vem kom på idén med att låta sin pojkvän passa valpen?
Jo, jag.


Nu ska jag ta över,
vi hörs :*

Inga kommentarer: