tisdag 25 november 2008

julmys

Estetisk verksamhet är verkligen inte min grej. Det är inte roligt alls att bara sitta och måla, klippa och klistra när resultatet ser ut att vara gjort av en treåring. Fram till lunch idag var detta alltså vad jag gjorde och efter ett betygssnack fick jag reda på mitt betyg. Helt okej betyg för mina dagis-teckningar!

Idag fick jag förresten en glass av vår idrottslärare!! TJOHO. I våras på idrotten (fotboll) så sa han så att den som gör mål på mig nu får en glass, och självklart sätter jag bollen mitt i krysset! Så nu några månader senare kommer han med en glass till mig, det var snällt tyckte jag!

Nyss satte jag upp mina stjärnor i fönstret, ett drapperi typ med massor av fina stjärnor! Jag älskar dem och det är verkligen julmys och december för mig. Så nu sitter jag här och tanken är att jag ska plugga men de ger en sån mysfaktor att det är svårt att plugga.

* * *

Inga kommentarer: