torsdag 20 november 2008

hajhaj

Idag har jag pluggat mer än jag gjort på mycket länge! Träffade Anna strax efter ett och pluggade på debatten till tre då Melissa kom och då pluggade vi nonstop på religionen i tre timmar! Hem och äta och därefter cirka två timmars plugg på religionen tillsammans med pappa. Och nu sitter jag lite med debatten igen! Och jäklar vad det känns bra alltså! Det mest knäppa är att jag fortfarande har massor av engergi och skulle lätt kunna plugga hela natten.
Är ganska så nervös inför debatten då jag vanligtvis inte är den som tar för mig speciellt mycket i sådanna sammanhang. Men det löser sig väl! Och provet kommer gå strålande!

Efter de två lektionerna åker jag, vilket jag tidigare nämnt, tillsammans med Markus till den bästa staden - Köpenhamn! Elle och utgång sen på kvällen!


Puh alltså det ska bli skönt när klockan är elva imorgon och skolan är över för denna veckan. Naturkunskapsprovet som vi skulle haft på måndag har dessutom blivit framflyttat två dagar och det tackar och bugar jag för! Det kommer gå rent åt helvete för jag förstår absolut ingenting.


Nu ska jag dricka en kopp te, samla tankarna och sen sova!

Inga kommentarer: