tisdag 18 november 2008

:o

Tjugo över sju kommer jag sitta i körskolans vita lilla bil - morgontrött men pepp på ännu en körlektion!
En timme och tio minuter senare kommer jag befinna mig i antingen samma bil eller en annan av körskolans bilar tillsammans med tre andra elever och en körskolelärare.
DAGS ATT KÖRA TILL KNUTSTORP FÖR ATT GENOMGÅ RISKUTBILDNINGEN!
Alltså ... h a l k a !

Jag är så nervös, redan. Alla säger att det är kul, men herregud vad läskigt också? Läskigt att köra på halt underlag men även lite läskigt att lilla jag är så nära körkortet. Jag har verkligen kommit till slutet av min körkortsutbildning nu. Hur gick det till liksom? Dock hänger teorin fortfarande som ett svart moln över mig då jag vet att jag inte kan boka någon uppkörning förrän jag kan teorin... Och kan jag inte teorin måste jag boka fler körlektioner för att hålla igång körningen, vilket betyder en jävla massa tusenlappar. Jag har inte råd! Och samtidigt har jag inte tid med teorin.
Jag dör på detta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Good luck my love :D