torsdag 27 november 2008

humörsvängningar

De senaste två dagarna har jag fått känna på hur det är att ha humörsvängningar. JÄKLAR alltså. Ena stunden gråter jag som ett litet barn, och i nästa sekund skrattar jag så att jag knappt kan andas. Jag är glad, ledsen, irriterad, kär, förbannad, lycklig och det växlar snabbt som tusan.
Jäkla pms-brud alltså.

Dagen har varit lång och ganska kämpig, det är så mycket jag gör fel men samtidigt kan jag inte rå över mina känslor. Och ibland känns det som om jag vill så långt bort som möjligt från campeon, helsingborg och sverige.

Men just nu är det bra faktiskt. Har lagat mat med Sara, varit och hälsat på kusinerna i det stora blåa huset tilllsammans med hundarna, och nu sitter vi bänkade framför tv:n - sara, jag och zäta. MAMMA MIA är igång, och filmen är ju bara helt underbar. Den går att se om och om igen!

Puss,
förlåt om någon av er råkat ut för mitt hetsiga humör!

(HAHA, markus fick det värsta tror jag. GRÅT OCH SKRATT i en enda röra...)

1 kommentar:

Anonym sa...

ja det var minsann allt i en enda röra :O. men det krävs mer för att ta mig ur balans ;)