torsdag 30 oktober 2008

portugal

Jag har precis (eftersom jag inte har något bättre för mig) suttit och kollat igenom bilderna som togs i Portugal i februari. Jag har varit på en hel del resor genom åren men det finns ingen av dem som ens är i närheten av denna resa till Portugal. Forfarande när jag kollar igenom bilderna får jag en sån lyckokänsla i magen, nästan som om jag vore kär i bilderna! Jag minns tillbaka till de tio dagarna med de fantastiska människor och kan tänka i timmar på alla de otroliga minnen jag har därifrån. Det var en resa som innehöll allt.
Möten mellan olika kulturer, ett fantastiskt resesällskap, otaligt många tabbar och pinsamheter, adrenalinkickar, underbara festkvällar, skrattattacker som nästan gav oss magrutor, massa galenheter och så mycket mer. Jag älskar den resan, jag älskar landet och jag älskar resesällskapet. Det var en sån jäkla lycka där.
Bara för det kommer det nu en hel drös med bilder därifrån. Förmodligen ger de inte er som inte var med samma känsla som dem ger mig, men skit i det.

Här har vi en helt fantatisk strand i Portugal
där vi sprang runt och lekte som små barn!


När vi låg och solade på stranden kom en snygg surfare
fram till oss och frågade om vi hade lust att surfa lite.
Finns nog bara ett svar på den frågan? JAA!



Käkade på ett universitet i Leira.
Här under ser ni mig och delar av det fantastiska resesällskapet!



Kvällen på bilden under är en av de bästa kvällarna i mitt liv.
Och definitivt den absolut bästa utekvällen jag varit med om!
Någonsin!


Michaela, Elvina och några av våra "belgiska beskyddare".


Jag och Ina! Bästa rumskamraten! Vi skrattade oss igenom hela resan <3



Billig shopping, we love it!


Underbara underbara Emma!


Ute i Portugals fina landskap!


Morgongympa med superaktiva Ina! Det var bara att hänga på!


Påväg mot en grotta som vi skulle klättra ner i!


I den fina staden Leira!


Som sagt, bästa resan någonsin!

Inga kommentarer: