torsdag 9 oktober 2008

58


En bild på mig och min käraste, hihi.

Jag och Mina var och boxades innan! Det var så längesen, så kul och så jäkla jobbigt! Men fy vad bra det känns nu efter alltså! :D Nu ligger jag i min säng, nyduschad och med skakiga händer! Jag tar alltid ut mig på boxningen så då blir det så. Ganska svårt att skriva och att styra musen, jag har ju bara en sån touchpad så pilen hoppar runder på hela skärmen! Haha, vilket i-lands problem.

Tidigt imorgon bär det av till Malmö för att hälsa på i synagogan. Det kanske kan bli intressant?
Sen blir det väl lite käk med folk från klassen och därefter tänkte katarina och jag ta och hälsa på marika och jacob, två sjukt coola typer från rkuf. Det blir en najs dag!'

Nu: sooooooooova!
(och självklart är klockan 58, godnatt!)


Inga kommentarer: