måndag 20 oktober 2008

sen uppdatering

Jag är hemskt dålig på att uppdatera, ursäkta! :o

Jag kan ju börja med att göra er avundsjuka genom att berätta hur otroligt gott det var på oasen i lördags kväll! Vi beställde in köttfondue vilken innehöll oxinnanlår, sex olika såser, sallad, bröd och pommes. Helt underbart var det! Efteråt var det dags för något jag längtat länge efter - tobleronefondue. Riktigt, riktigt gott var det! Hela kvällen blev jättelyckad och jag, Markus, Elle och Viktor hade en riktigt trevlig kväll tillsammans! Puss på er!


I söndags sov jag ut och sedan åkte jag, min familj och Håkan, plus några vänner till familjen till Skånes Fagerhult (långt ut i skogen!) för att plocka svamp. Det var jag som körde dit och jag är lite stolt över mig själv för det gick så himla bra! I skogen var det mysigt som tusan! Hittade otroligt mycket svamp, fotade och skrattade. På hemvägen stannade vi på "Gotteboet" och det var (såklart) GOTT!

Hemma igen blev det en välsmakande middag bestående av fläskfilé, klyftpotatis och rödvinsås.
Och efter det tog jag bussen hem till min älskling och umgicks med honom. MYS. Sov där till idag.

Och jaa, that's kind of it. Idag har jag mest varit i skolan, inget speciellt har hänt.
Eller jooo! Vi har gett Katarina sin present!! Hon fyllde arton igår och vi ska fira henne genom att träffa henne på måndag på knutan och sen har hon ingen aning om vad som händer! Synd om henne, för vi vet, och kul kommer det att bli!

En sak till, JAG LÄNGTAR TILL ÖSTERRIKE.
Jag, Lisa, Markus och Stoffe - det blir kul det!!

hajdå :*

Inga kommentarer: