torsdag 23 oktober 2008

aktiv!

Idag har det hunnits med mycket minsann och det är sånna dagar gillar jag allra mest!

Jag har hunnit med skolan där vi såg "National Born Killers", en jätteäcklig och skrämmande film, i skolan hann jag även med en väldigt intressant diskussion angående olika p-piller med några tjejer i klassen. Mycket intressant!

Jag och Katarina har hunnit med att vara på RumEtt, dricka smoothie, spela gitarr, prata och göra pins! Trevligt till tusen :*

Jag har hunnit med en två timmar lång teorilektion tillsammans med Sigrid. Ganska tröttsam men lärorik och jag behöver som sagt all kunskap som går att få om teorin just nu!

Jag har hunnit med att få ett mail från KINGSTON! Yes! Imorgon efter konserten hämtar Elin och jag ut våra pass och kan komma in på the Tivoli på fredagkvällarna.

Jag har hunnit med ett boxningspass tillsammans med Lisa, Kajsa och (läs och häpna!) min PAPPA. Jag har bara en endaste kommentar till det: Min pappa och hopprep är en otroligt dålig kombination! Hysteriskt roligt! Boxningsdelen hade han lite bättre koll på, men fortfarande var det skratt-vänligt.

Vad mer har jag hunnit med?
Bestämma en liten "kusin-träff", vilket man också kan kalla filmkväll, på söndag tillsammans med Lisa, Kajsa och Sara. MYSIGT :)
Jag har dessutom hunnit prata i telefon i kanske en timme ikväll. Det är något jag inte gör så ofta längre! Nu för tiden är det ju endast msn som gäller ..
Det var ungefär allt skulle jag tro. Och just det! Fått ett klart besked om att Stoffe ska med till Österrike, det var tydligen lite komplikationer men allt har löst sig nu och det är alltså jag, Markus, Lisa och Stoffe som kommer rocka Neukirchen vecka åtta!

Nu sitter jag här i min säng, nyduschad och alldeles slut. Det känns bra och jag längtar efter min mysiga säng.
Godnatt :)

Inga kommentarer: