torsdag 2 oktober 2008

Lars Winnerbäck

Jag sov innan, och inte blev dagen något bättre för det. Jag har en äcklig huvudvärk som vägrar att försvinna. Jag tror jag har blivit imun mot ipren. För tillfället ligger jag i min säng och tycker synd om mig själv samtidigt som jag lyssnar på Lars Winnerbäck och funderar lite halvt på vad jag ska skriva min debattartikel om. Den ska vara inne på måndag och jag vet inte ens kommit på vad jag ska skriva om, hur dum får man bli?! Imorgon kommer jag inte skriva något eftersom dagen är ganska så planerad, lördag är det jobb och söndag fyller lilla mammi år. Jag dör.

Ska jag sticka hem till Markus nu och umgås med honom, eller ska jag stanna hemma och faktiskt ta tag i debattartikeln? (Ni hör ju själva vilket som lockar mest.. nu ska jag springa ner till pappa och be honom köra mig. Tveksamt om jag lyckas!)

Gud vad mycket roligare det är att blogga när man är på bra humör, så jag antar att vi hörs imorgon istället!

Inga kommentarer: