tisdag 14 oktober 2008

tisdag

Körlektion alldeles för tidigt för mitt eget bästa i morse. 07.20 ... Jag kan ju meddela att jag knappt hade vaknat när jag satte mig i bilen! Inte bara på grund av tröttheten, utan även på grund av att det var ett tag sen jag körde, så gick lektionen lite sådär. Gjorde onödiga slarvfel.
Efteråt träffade jag i alla fall Johanna i stan och vi tog bussen till Mina! Där fixade vi klart en kampanj för Ikea. En uppgift vi har i kommunikation och estetisk verksamhet. Det gick ganska så snabbt och enkelt så sen chillade vi lite. Och åt på max. Efter det var det skola fr
ån tolv till ett. Lagom lång dag!

Jag tog en annan buss hem än vad jag vanligen gör eftersom jag inte orkade vänta på femman. Och av en ren slump hamnade Markus på samma buss som jag! Då blev jag glad minsann!

NU: väla med mamma


Johanna och jag i morse, hos Mina :).

Inga kommentarer: