lördag 4 oktober 2008

fotbollshuliganer?

Det ringde precis en kille hit för att boka två dubbelrum. Han och hans polare skulle hit för att kolla på HIF matchen ikväll. Dem kom från Borås eller något. Hoppas inte dem är sånna fotbollshuliganer (dem lät ganska högljudda..) som tänker slåss och sånt skit. I så fall tänker jag slänga ut dem härifrån (hehehehe, jag?)

Helt sjukt vad vissa "fotbolls supportrar" gör! Kan dem inte bara kolla på fotbollen precis som alla andra?
Läste i tidningen om den stackars lokföraren som hade fått en smällare in i munnen! EN SMÄLLARE I MUNNEN?! fyfan. Knäppa människor det finns ...

Nu kommer det någon som ska lämna nyckel, hörs senare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah, förlåt gumman men vi får nog hålla i en lektion i DE och DEM ;) haha jag är en nörd. PUSS!

Anonym sa...

haha, jag märkte det när jag läste igenom det sen! skyller på att jag har sovit för lite och är lite bakis ;). NÖRD är du ja! :D