fredag 24 oktober 2008

pepp

just nu sitter jag här och lyssnar på veronica maggio på allra högsta volym, PEPP INFÖR IKVÄLL :). har dock ett stort problem (som alltid); what to wear? samma känsla som alltid annars när man ska "klä upp sig" - jag har fan inga snygga kläder. lite halvjobbigt.
fan vad veronica maggio är bra, snart börjar jag dansa runt i huset med eller utan snygga kläder.

fick klassfotona idag. lite jobbigt när man inser att detta är det allra sista klassfotot någonsin. och förresten, det allra sista höstlovet börjar idag. DET ALLRA SISTA?! kan ni förstå det? träffade nadja idag och hon sa att det enda dåliga med att sluta skolan var att man inte har höstlov.
jag förstår nog innebörden av de orden om ett år när det är jag som inte får höstlov. nu ska jag i alla fall njuta av en veckas ledighet!

jag ser fram emot kvällen, det blir tacos och goda drinkar hos katarina tillsammans med kataina (ofcourse), mina och elinpelin. muuuums!

en sak till, jag är världens snällaste flickvän!

hejdå!



Finfina 3 Alfa! :*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är verkligen världens snällaste flickvän! Love you <3

Anonym sa...

DU ÄR SEG MED ATT BLOGGA! UPPDATERING TACK ;)