måndag 13 oktober 2008

mys

"Morgonstund har guld i mun"
Ohja, att vakna upp bredvid någon man verkligen tycker om, och dessutom veta att man är ledig är helt underbart. Man kan ligga kvar och dra sig och bara njuta. Det har Markus och jag precis gjort. Dessvärre var inte han lika ledig som jag och fick därför bege sig hemåt. Men det var myigt en liten stund i alla fall.

Igårkväll kom min pappa hem! :) Han visade bilder och berättade om resan och Kina. Jag vill så gärna dit. Peking verkar vara en häftig stad! Jag och Sara fick vars en klocka av honom, superfina! Och dessutom fick jag en jättefin och utsmyckad typisk kinesisk låda med ett svart och ett grönt te. Tror faktiskt att jag ska fota den och visa er bilden. Gör det senare :).

Vi hörs!

1 kommentar:

Anonym sa...

det finns inget bättre än att vakna upp bredvid dig <3