söndag 12 oktober 2008

skön helg

Jag grät mig själv till sömns i natt. Jag har väldigt lätt för att börja gråta nu för tiden, men i natt var det mer än på länge. Jag kände mig som fem år yngre, minst. Det gjorde så jävla ont i mig när jag tänkte tillbaka på allt. Allt vi hade, allt vi delade och allt vi gjorde. Alla skratt och långa pratstunder. Alla de där stunderna som man aldrig kommer glömma. De som förevigt finns inristade våra hjärtan. Det gör ont. Och jag saknar dig, vännen.

Förutom detta har helgen varit sjukt skön. Jag har varit hemma och tagit hand om mig själv. Gjort sånt som man aldrig annars hinner. Umgåtts med min syster, slappat framför tv:n med en kopp te och en tidning, gjort ansiktsmask, kollat på filmer, pluggat lite teori, ätit ordentlig frukost, lagat mat och bara njutit. Jag har inte velat göra något annat och det är skönt som tusan.

Så nu ska jag fortsätta att inte göra något alls, vi hörs!

1 kommentar:

Anonym sa...

tänker på dig hjärtat <3