tisdag 14 oktober 2008

boxning

På torsdag är det dags att boxas igen, precis om förra veckan!
Denna veckan är det dock inte Mina, utan min kära pojkvän som jag ska boxas med.
Jag är ganska så nervös, med tanke på att han tidigare har tränat boxning och dessutom ringer mig idag (flera dagar innan passet äger rum) och ivrigt berättar hur peppad och laddad han är!
Han berättar också att när han tränar så är han där för att träna, och därför har han satt upp en regel för oss under träningspasset
(inga pussar!!).
Okej liksom. Jag tror inte jag hade fått för mig att pussa på dig ändå just då, jag menar - hallå? mysigt att pussa på någon som är jättesvettig? Förresten får man ju inte stå stilla en endaste gång under passet. Ska vi stå och hoppa och pussas samtidigt då eller?
Nejdu, älskling. Pussas får vi göra efteråt och jag har börjat undra om det kanske är dag att börja bli lite rädd
?
(but i still love you)

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag ville bara försäkra mig om att du inte får för dig några dumheter ;)

Anonym sa...

hahaha, jag fick en jätte rolig syn av att ni hoppar och försöker pussa på varann x)

Anonym sa...

haha du är knäpp markus <3
och elle, hahahah jag har också fått den synen :p.
Måste ses snart ellebellebi!

Anonym sa...

bra att jag inte kan stava till mitt eget namn ...