söndag 5 oktober 2008

helgen

Det har varit en perfekt helg!
Igår var Lisas familj + Stoffe, Markus och Håkan här för att äta gott, spela spel och umgås. MYS till tusen!
Och sen somnade jag gott bredvid Markus, det finns inget bättre!




Idag har har jag inte gjort något speciellt vettigt, övningskört lite, firat mamma med fika tillsammans med mormor och farmor.
NU, när klockan är halv sju på kvällen börjar jag med min debattartikel som ska vara inlämnad halv fyra imorgon Snacka om att vara ute i sista minuten, och snacka om att jag inte kommer lyckas få ihop en bra artikel.
Men jag har ingen inspiration eller något alls, så jag tycker det är skitsvårt.

Idag fyller min mamma som sagt år, och nu ikväll ska vi äta fondue här hemma och det ska bli helt otroligt gott! Jag tror jag har tjatat om detta i mer än ett år! Vi har ju en fondu-gryta så då kan vi väl använda den liksom?! Idag, Ä N T L I G E N !

Hejdååå bloggen,
vi hörs!

1 kommentar:

Anonym sa...

mycket trevlig kväll med många skratt :)